top of page
  • Circolo - Lia Mostra d'Ert

In divenire - Francesca Demetz

Mostra

In divenire - Francesca Demetz

25.05.2013 - 07.06.2013 mar - dom, ore 10:00 – 12:00 e 16:30 – 19:00

Inaugurazione: venerdì, 24.05.2013 alle 20.30

Alla base dei miei dipinti ci sono le fotografie che scatto personalmente in svariate occasioni: è l’interesse per le azioni delle persone che mi circondano e che fanno parte della mia quotidianità a portarmi alla scelta dei soggetti. Non parto da idee precostituite per cercare poi di concretizzarle in pittura: compio il procedimento inverso e cioè lascio che le idee sorgano da ciò che già esiste nella realtà e che si compie costantemente davanti ai miei occhi.

Attività umane che accomunano tutti, me compresa.

Le persone che rappresento compiono, nei diversi dipinti, vari gesti e sono immerse in ambienti tra loro differenti: una spiaggia, un binario, un vagone del treno, un mercato... Cos’hanno, quindi, in comune tra loro? Non una stessa azione, bensì un “fare” generico, sempre guidato da piccoli o grandi eventi della vita che spingono ad una reazione.

Ho deciso per ora di lavorare nell’immanenza dell’arte, proprio come nella vita, e rifiuto di stabilire a priori i limiti di quello che farò.

Uso parametri ben precisi come punto di partenza per ogni quadro, ma decido di non voler sapere come andrà a finire.

Francesca Demetz, maggio 2013

Questa manifestazione è inclusa nelle settimane dei giovani.

______________________________________________

IN DIVENIRE

La tematica de mi pitures ie la fotografies che vën dal plu sot de mi dedite tla situazions plu desfrëntes: la persones che ie te mi ntëurvia y che fej pert dla vita da uni di ie fundamenteles per crì ora i sujets. Ne sé mei danora cieche depenjeré, al cuntrer, mëte sun la tëila l mumënt che ie bele reel, miec dit chël che vëije. 

L se trata dla cosses da uni di, nce dla mies.

La persones reprejentedes à te duta mi pitures cumpurtamënc desfrënc y fej nce pert de ambiënc desvalives: la spiagia, la scines, n vagon dla ferata, n marcià … Ce les lieia pa pona una al’autra? Nia l medemo muvimënt, ma la medema maniera “de fé”, che depënd dai pitli o gran mumënc dla vita y che porta pro a n cër’ cumpurtamënt.

Per ntant ei tëut la dezijion de reprejenté chël che vën dant tla vita, ne mëtan bele al scumenciamënt deguna sëides a chël che fajeré.

Do uni pitura se scuend n schema bele definì, per pië via, ma ne ue nia savëi danora coche la jirà a finé.

Francesca Demetz, mei 2013

La manifestazion fej pert dl’enes di jëuni.

1 view0 comments
bottom of page